Sunday, April 18, 2010

Nattevakt.........

Noen ord i natten. Jeg jobber nattevakter og er da ofte oppe om natten. Ikke alltid like ok men som regel er det greit. Og denne vakten ser ut til å bli rolig. Har til og med tid til å skrive noen betraktninger.

Med denne typen jobb, i natt er det rehabilitering av slagpasienter, setter jeg stor pris på det å være frisk. Det er godt å kjenne at kroppen fungerer som den skal. Nå er det vår, sykkelen har kommet fram. Jeg kjenner selvfølgelig at jeg ikke har syklet på en stund men det er deilig. Kroppen var heldigvis ikke så råtten som jeg var redd for.

Våren skal nytes i fulle drag. Det er godt å se vinteren slippe tak. Nå har hvitveisen også kommet. Og selv om det snødde i dag så er det stort sett litt varme i luften. I tillegg er det lyst lenge. Etter hvert som årene går er dette noe jeg nyter mer og mer.

I morgen har jeg fri....kan man ha det stort bedre da?
Nyt dagen du også.

No comments: